Тракторы, сельхозтехника Case IH в Молдове | Tractoare in Moldova

Ставчены: 079 431 144

Бельцы: 079 401 118

Комрат: 078 884 988   

26 de ambasadori ai brandului CASE IH au vizitat uzina din St. Valentin, Austria

La sfârșitul sezonului estival, 26 de producători agricoli din Republica Moldova au avut ocazia să se familiarizeze cu nivelul înalt al tehnologiilor de asamblare pentru tractoarele din seriile Puma și Optum de la Case IH. Vizita a fost organizată de către compania AgroProfi la uzina din St. Valentin, care produce tractoare de la 100 CP la 300 CP pentru sectorul agricol.

Ar putea fi o imagine cu 2 persoane, iluminat, televizor şi boxă

Potrivit organizatorilor, scopul evenimentului a fost de a le prezenta agricultorilor moldoveni standardele de calitate ale fabricii CASE IH, sistemele de producție excelente posibile pe o linie de asamblare extrem de adaptabilă, precum și posibilitatea de a obține răspunsurile pe care le aveau agricultorii despre tehnica agricolă pe care o dețin sau urmează să o procure.

Vizita a debutat cu o prezentare detaliată a structurii curente de producție a CNH Industrial, cuprinzând o retrospectivă a parcursului său evolutiv și a gamei de produse, inclusiv combine agricole, stropitori autopropulsate, semănători, cultivatoare și utilaje de agricultură de precizie — o panoramă generală a ofertei lor. Ulterior, grupul a fost condus la linia de producție, unde au putut vedea cum componentele tractorului sunt preluate din depozitul automatizat și asamblate în sala de producție.

Ar putea fi o imagine cu 2 persoane, tractor, combină şi text

„Un moment impresionant a fost unirea cutiei de viteze cu motorul, etapă numită sugestiv „căsătoria”, deoarece se consideră cea mai esențială procedură. Am avut ocazia să observăm condițiile de lucru, nivelul ridicat de automatizare, precizia fiecărui detaliu și metoda sistematică prin care se realizează fiecare pas”, a declarat Vladimir Ghiliov, directorul companiei AgroProfi.

Această experiență le oferă încredere fermierilor că fiecare detaliu este tratat cu maximă atenție și că standardele de muncă sunt respectate în mod riguros. Cei care se decid și achiziționează un tractor fabricat la uzina din St. Valentin pot fi absolut siguri că tehnica agricolă nu îi va dezamăgi în cele mai critice perioade ale lucrărilor din câmp.

Ar putea fi o imagine cu 10 persoane, combină şi text

Programul nu include doar observarea și familiarizarea cu modelele de tractoare ce sunt reprezentative pentru piața din Moldova, ci și posibilitatea de a le pune la încercare pe un poligon special amenajat în acest scop. Vizitatorii au avut parte de o sesiune de test-drive, în care au fost îndrumați către poligonul de cercetare și testare. Fiecare participant a putut să aleagă orice model de tractor și timp de o oră să-l testeze pe teren. De asemenea, în cadrul acestor vizite, sunt prezenți reprezentanții uzinei, pregătiți să răspundă la orice întrebare legată de funcționare și specificații tehnice. Acest dialog interactiv facilitează înțelegerea completă a utilajelor și a potențialului lor în contextul activităților agricole.

Ar putea fi o imagine cu 4 persoane şi text

Partea a doua a acestei experiențe este una festivă, în care timpul este petrecut de către membrii grupului într-un mediu mai relaxat. Durata vizitei se întinde pe parcursul a cinci zile, în care interacțiunea cu fermierii include discuții informale și deschise. În acest context, relația dintre producător și fermieri depășește granițele de vânzător-client.

În plus, pentru a lega mai multe dimensiuni ale experienței, se încearcă să se combine călătoriile cu evenimente sportive și recreative. Astfel, membrii grupului au participat la Campionatul Mondial MotoGP 2023.

„Posibilitatea de a asista la acest eveniment a adus nu doar distracție, ci și o legătură emoțională, întrucât CASE IH este sponsorul echipei Aprilia Racing. Chiar dacă nu a obținut primul loc, am avut bucuria de a-i susține. Acest moment aduce oamenii mai aproape și creează emoții puternice”, a mai punctat Vladimir Ghiliov.

Vizita a cuprins și partea culturală, fiind incluse excursii prin orașele din Austria. De această dată, membrii grupului au admirat orașul Linz, situat în nord-vestul țării. Aceasta completează experiența prin trei factori cheie: școlarizare, emoții și aspecte culturale.

„Organizăm astfel de vizite începând cu anul 2016, cu sprijinul companiei CASE IH. Selectarea participanților se face într-un mod simplu: grupul nostru cuprinde clienți care deja dețin utilaje și devin ambasadori ai mărcii noastre, având capacitatea de a răspunde la întrebările celor care sunt în etapa inițială a achiziției unui tractor, pentru că informația obținută de la un coleg care utilizează deja aceeași tehnică în câmp poate fi percepută într-un mod mai obiectiv. Apoi, avem clienții aflați în procesul de luare a deciziilor, pentru care această vizită servește ca o confirmare a faptului că tractoarele CASE IH merită achiziționate. A treia categorie cuprinde fermierii care au tehnica altor mărci în gospodăriile lor, și ne dorim să îi convingem să treacă la brandul nostru. Pentru cineva cinci zile este mult, iar pentru alți poate fi puțin. Chiar și într-un timp limitat, ne asigurăm că acoperim toate trei dimensiuni ale deplasării, oferind fermierilor noștri o experiență completă și memorabilă”, a adăugat directorul AgroProfi.

Membrii grupului din cadrul vizitei susțin că au rămas impresionanți de cele văzute, fiind pentru mulți dintre ei o primă astfel de experiență.


„Am fost plăcut surprins de această vizită, care s-a dovedit a fi într-o direcție pozitivă și foarte binevenită. Într-un fel, asemenea unei școlarizări pentru noi agricultorii, această oportunitate ne-a permis să identificăm tendințele actuale din industria agricolă și să observăm dezvoltarea tehnologiilor. După această vizită, am fost profund impresionat și am apreciat foarte mult ospitalitatea și informațiile generos oferite de gazdele noastre.

Aspectul care m-a marcat în mod deosebit a fost faptul că a putut testa tractoarele CASE IH de ultimă generație, care nu sunt încă prezente în Republica Moldova nici măcar la expozițiile de tehnică agricolă.

Pot spune ferm că această vizită a consolidat încrederea noastră în calitatea echipamentelor și tehnicii furnizate de compania AgroProfi. Referitor la raportul dintre preț, calitate și tehnologie, precum și la condițiile în care acestea sunt exploatate, sunt convins că am făcut o alegere care corespunde nevoilor noastre. Anul acesta am achiziționat un tractor PUMA 155. Am reușit să îl pun în practică și să desfășor anumite lucrări agricole, iar experiența a fost satisfăcătoare. Sunt mulțumit de nivelul de deservire și consider că echipamentul este durabil, necesitând doar o îngrijire corespunzătoare”, a menționat Anatolie Linu, administratorul companiei PET Citizen, care are o suprafață de 100 de hectare și se află la începutul drumului său.

Tânărul agricultor Sergiu Roșca are în gospodăria sa patru tractoare de la CASE IH. Susține că alegerea sa a fost ghidată de disponibilitatea produselor, caracteristicile tehnice și un raport optim între calitate și preț.


„Pentru mine, aceasta a fost prima dată când am avut ocazia să vizitez o fabrică de tractoare. Fiind posesorul a patru tractoare CASE IH, a fost esențial să văd procesul de producție în sine. Disciplina și punctualitatea observate la fabrică se reflectă în mod evident în calitatea tehnicii.

După ce am procurat primul tractor, m-am convins că am investit calitativ, fapt pentru care am continuat să procur alte utilaje agricole. Anul acesta am mai adăugat încă două tractoare în dotarea întreprinderii. Sunt ferm convins că agricultorii care optează pentru alte branduri, după un astfel de test-drive vor dori să procure utilaje de la CASE IH”, a menționat Sergiu Roșca.

Directorul companiei AgroProfi susține că vor continua să organizeze astfel de vizite, întrucât este o metodă unică pentru clienți de a „pipăi” la propriu tehnica ce urmează să le aducă fermierilor zile productive și depozite pline.

„Considerăm că acesta este un instrument de comunicare extrem de eficient cu fermierii. Experiențele directe ne permit să ne conectăm mai bine cu nevoile și întrebările lor și să le oferim o perspectivă reală asupra procesului de producție și performanța echipamentelor noastre”, a concluzionat Vladimir Ghiliov.

Ar putea fi o imagine cu 6 persoane şi text care spune „Center ter Experience Ex 一”